Понеділок, 06.04.2026, 20:15
WALSORA
Главная Регистрация Вход
Приветствую Вас Дух | RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Міжхребцева кила-оперуватись чи ні?
кадаверДата: Понеділок, 16.06.2008, 18:15 | Повідомлення # 1
Рядовой
Група: Пользователи
Репутація: 0
Статус: Offline
В мене виявили міжхребцеву килу Л5-С1 розміром 8 мм.Оперуватись чи ні?Порадьте

Добавлено (05.06.2008, 11:36)
---------------------------------------------

Quote (кадавер)
if I were you....

Quote (кадавер)
if I were you....

Не дочекався відповіді від Вальсори, але за два тижні її для себе знайшов.Не претендую на істину в останній інстанції, але сам тих інстанцій пройшов не мало аж поки не знайшов, як мені здається. кращого.Я -не лікар, але з цього приводу спілкувався з багатьма ескулапами,перелопатив купу літератури та інтернету.Не буду зупинятись на районних чи обласних лікарнях -по зрозумілій причині.Була зроблена МРТ з п"ятої спроби- і на тому дякую. Чи мають значення розміри? Повірте, що не тільки в тому випадку, про який Ви могли подумати. У випадку з килою-визначне. Малі розміри -до 6 мм лікуються терапевтично.Ліки( протизапальні,хондропротектори,вітаміни групи В,міорелаксанти) визначає лікар, але вибір у нього невеликий із цих чотирьох груп. Помилки не буде. Фізпроцедури- ефективність залежить від якості устаткування. Як правило це -цілий комплекс різноманітних впливів( ульразвук, лазер, мікрохвилі, рефлексотерапія, різні види витяжок.масажі тощо), дуже важливо-спосіб життя( правила підйому вантажів та спеціальна гімнастика). На останньому наголосив би- вправи йогів адаптовані до звичайних людей. Як примітив- дошка Євмінова. Більше 6 до 12 мм- можливі варіанти і операційного лікування. Після 12 мм- операційного лікування позбутись не вдасться. Тепер, коли ми маємо алгоритм дії, шукаємо хорошу клініку. Хірургічне лікування- Курілець в Києві, терапевтичне- Пілюйко в Хмельницькому. Ось така картина

Добавлено (16.06.2008, 18:15)